Styczniowe zajęcia
16 lutego 2023
Gdy za oknem nadal bura zima, a spoglądając w okno wypatrujemy słonecznej wiosny, w żłobku mamy na to sposób, aby wprawić się w lepszy nastrój. Zabawa piankami, turlanie w tunelu, czy budowanie wieży wypełnia nam wolny czas popołudniowy. Różnorodne zadania przygotowane przez opiekunki umilają nam czas po śniadaniu, a przede wszystkim nas rozwijają. W południe często gościmy nasze ulubione psiaki z opiekunem, albo pląsamy na zajęciach gordonowskich. Zapraszamy do fotorelacji.
Galeria zdjęć
-
Dzieci siedzą na piankowych pufach i pozują do zdjęcia.
-
Dziewczynka przechodzi przez piankowy tunel.
-
Dzieci budują wieżę z piankowych klocków.
-
Chłopiec stoi w piankowym wałku.
-
Dzieci układają pianki.
-
Chłopiec buduje wieże z pianek.
-
Chłopiec przechodzi przez piankowy tunel.
-
Dziewczynka uśmiecha się do zdjęcia.
-
Dziewczynki bawią się piankowym tunelem.
-
Chłopiec przechodzi przez piankowy tunel.
-
Chłopiec uśmiecha się do zdjęcia.
-
Chłopiec buduje wieże z pianek.
-
Chłopiec podnosi piankowe klocki.
-
Chłopiec układa duże piankowe klocki.
-
Dzieci bawią się w zbudowanym z pianek zamku.
-
Chłopiec wygląda przez wybudowane okno z pianek.
-
Dziewczynka uśmiecha się do zdjęcia.
-
Chłopiec przesuwa piankowy wałek.
-
Dzieci siedzą w kręgu i oczekują na zajęcia z kynoterapii.
-
Dziewczynka wykonuje zadanie.
-
Chłopiec wykonuje zadanie.
-
Chłopiec dopasowuje odpowiedni element.
-
Dziewczynka wykonuje zadanie.
-
Chłopiec wykonuje polecenie/zadanie.
-
Dzieci obserwują zajęcia z dogoterapii.
-
Chłopiec szuka odpowiedniego elementu pośród rekwizytów.
-
Dziecko chodzi boso po sensorycznym rysunku.
-
Kolorowa mata sensoryczna.
-
Chłopiec przechodzi po macie sensorycznej.
-
Chłopiec przechodzi po kolorowej macie sensorycznej.
-
Dziewczynka pokonuje ścieżkę sensoryczną.
-
Chłopiec przechodzi przez ścieżkę sensoryczną.
-
Dzieci rozmazują farbę na przygotowanym papierze.
-
Dziecko stoi na ścieżce sensorycznej.
-
Dziewczynka pokonuje ścieżkę sensoryczną.
-
Chłopiec przechodzi przez ścieżkę sensoryczną.
-
Dzieci rozmazują farbę na przygotowanej ścieżce sensorycznej.
-
Dzieci wykonują zadanie wraz z opiekunem.